یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳

راه اندازي آزمايشي تلويزيون اينترنتي در 7 استان

تلويزيون تعاملي

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹:۰۰


شرکت مخابرات ايران در آستانه‌ اخذ مجوز نهايي فناوري آي‌پي‌مديا از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، از معرفي اين سرويس در نمايشگاه تله کام خبر داد.

وايمکس نيوز- شرکت مخابرات ايران اعلام کرد: آي‌سيما نخستين ارائه دهنده‌‌ سامانه‌ ارم (آي‌پي‌مديا) در ايران به همراه گروه مخابرات ايران در پانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي ايران تلکام شرکت مي‌کند.

از جمله خدمات فناوري جديد آي‌پي‌مديا ، بهره‌مندي از برنامه‌هاي زنده‌ تلويزيون و راديو به همراه آرشيو گسترده‌اي از فيلم و سريال، قابليت ماشين زمان (با دسترسي به برنامه‌هاي پخش‌شده تا 12 سال قبل)، اپليکيشن‌هاي کاربردي و ... به شيوه تعاملي است.

اکنون اين سامانه در 7 استان تهران، يزد، اصفهان، قزوين، گلستان، خراسان رضوي و آذربايجان شرقي به شکل آزمايشي راه‌اندازي شده است و ارائه خدمات آن در سراسر کشور با پايان نصب تجهيزات فني مورد نياز، امکان‌پذير خواهد شد.

در نمايشگاه تله کام امسال شرکت توسعه بهنگام غدير به‌منظور معرفي پروژه‌ آي‌پي‌مديا در ايران و جذب همکاري متخصصان و همکاران حوزه‌ ارتباطات و فناوري از 14 تا 17 مهر ماه 1393 در سالن شماره 6 نمايشگاه ايران تلکام (در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران) حاضر خواهد بود.

اکنون در آستانه‌ اخذ مجوز نهايي فناوري آي‌پي‌مديا از سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي، ثبت‌نام اين سرويس از طريق سايت www.iseema.ir يا تماس با شماره تلفن  1535(در شهرستان‌ها به همراه کد 021 استان تهران) امکان‌پذير است.

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو